Ilmoittautuminen

AHTO’17


Aika: 31.1.2017

Paikka: Finlandia-talo (Mannerheimintie 13e, 00100 Helsinki)



TILAISUUS ON TÄYNNÄ, ILMOITTAUTUMISIA OTETAAN VAIN VARASIJOILLE.


Katso tilaisuuden pöytäkartta tästä

Kato tilaisuuden pöytäjako tästä

Osallistu keskusteluun somessa: #AHTO17

Nyt ja tulevaisuudessa asiakaskeskeisyys on tärkein kilpailuetu sekä kuluttajille että yrityksille suunnatuissa tuotteissa ja palveluissa. Päivitä tuote- ja palvelukehitysprosessisi uuteen aikaan ja lähde rakentamaan oman organisaatiosi sekä Suomen seuraavaa sataa vuotta. Lähtölaukauksen matkalle saat Futuricen ja Tekesin järjestämästä yhden päivän mittaisesta Lean Service Creation tuote- ja palvelusuunnittelutyöpajasta.

Lean Service Creation on Futuricen kehittämä tuotekehitysmalli (http://futurice.com/services/lean-service-creation-training), joka yhdistää parhaat palat lean startupista, käyttäjälähtöisestä suunnittelusta ja ketterästä kehityksestä - yli tuhannesta maaliin saakka viedystä projektista saatuja oppeja ja parhaita käytäntöjä hyödyntäen.

Tilaisuudessa suomalaisten yritysten ja organisaatioiden edustajat tekevät kädet savessa hommia kokeneiden valmentajien opastuksella kaikille avointa Lean Service Creation -mallia hyödyntäen. Futuricen omien asiantuntijoiden lisäksi valmennusta vetävät LSC:tä omassa työssään käyttävät suunnittelijat ja tuotekehittäjät Soneralta ja Postista. LSC-mallia käytetään aktiivisesti Wärtsilällä ja monessa muussa yrityksessä Suomessa ja ulkomailla.

https://tapahtumat.tekes.fi/uploads/a9b7b1000/Sivu_Kuva-6452.jpg

Top 5 syytä osallistua:

  1. Opitte ymmärtämään käyttäjälähtöisen tuote- ja palvelukehityksen valtavan potentiaalin
  2. Opitte kokeilevamman ja iteratiiviseeman tavan kehittää tuotteita ja palveluita 
  3. Opitte miten loppukäyttäjä tuodaan tuote- ja palvelukehityksen ytimeen
  4. Opitte fasilitoimaan prosesseja, jotka synnyttävät toimivia ratkaisuja oikeisiin ongelmiin
  5. Käynnistätte positiivisen kulttuurimuutoksen organisaatiossanne

Malli soveltuu hyvinkin erilaisiin prosesseihin. Helsingin kaupunginmuseo käytti LSC:tä aikakoneen rakentamiseen, Wärtsilä uudistaa sen avulla koneiden huoltoliiketoimintaa ja Posti kehittää organisaatiokulttuuriaan nopeammaksi ja asiakaslähtöisemmäksi.

“Soneralla halusimme ottaa käyttöön asiakaskeskeisen ja ketterän tuotekehitysmallin  joka mahdollisti nopean ja laajan käyttöönoton niin liiketoiminnassa, tuotekehityksessä, markkinoinnissa kuin myynnissäkin.” - Esa Kling, Sonera.

Tule rakentamaan yhteistä tulevaisuuttamme talkoovoimin toteutettuun AHTO’17 Lean Service Creation -työpajaan.Tilaisuus on maksuton. Saadaksenne tilaisuudesta irti täyden hyödyn ja muutoksen tuulet puhaltamaan organisaatiossanne, edellytyksenä osallistumiselle on 2-3 tuote- ja palvelukehityksen parissa työskentelevää edustajaa per yritys.


Ilmoittaudu mukaan täältä
(Kun organisaatiostanne on tulossa tilaisuuteen useampi osallistuja, muistakaa että jokainen ilmoittautuu erikseen.)


 

 

Ilmoittautuminen tilaisuuteen on päättynyt, otathan yhteyttä:
tekesevents@managementevents.com.